Commercieel telefoneren
€995, aangeboden door Zaleco marketing- en verkooptrainingen
Haal meer uit je telefoongesprekken
Vaak kun je uit commerciële telefoongesprekken meer halen. Van een klacht kun je een kans maken. En als je een gewijzigde levertijd doorgeeft, dan doe je dat zodanig, dat de klant het niet erg vindt. Bij het nabellen van een offerte is het belangrijk de juiste stappen te zetten, zodat je de opdracht niet misloopt. En door regelmatig even je klant te bellen, geef je de klant minder reden om naar een andere leverancier uit te zien. Kortom door actief je klanten telefonisch te benaderen kun je meer omzet halen. In de training Commercieel telefoneren leer je hoe je dat doet.
Resultaat
Na de training kun je klanten beter te woord staan bij de afhandeling van klachten, bij het brengen van slecht nieuws, bij het adviseren, bij het nabellen van een offerte en bij het onderhouden van contact met de klant.
Voor wie is de training bedoeld?
De training is bedoeld voor iedereen die de klant vanuit commercieel oogpunt te woord staat, bijvoorbeeld medewerkers van de verkoopbinnendienst, sales support, orderverwerking, etc.
Inhoud
- omgaan met en inspelen op het gedrag van de klant
- klachten opvangen en omzetten in kansen
- slechtnieuwsgesprekken (bijv. levertijd) voeren
- behoefte van de klant boven tafel krijgen en daarop inspelen
- klant adviseren en overtuigen
- omgaan met bezwaren
- voorkomen van bezwaren
- resultaatgericht het gesprek afsluiten
- offerte nabellen
- actief naar buiten bellen
- handige tips
Past deze training bij jou?
Deze training past bij jou als je:
- de klant actief wilt benaderen
- jezelf zekerder wilt voelen aan de telefoon
- meer uit je commerciële gesprekken wilt halen
- een kei wilt worden in je vak