LinkedIn voor Bedrijven
€0, aangeboden door best search engine optimization services
LinkedIn voor Bedrijven
LinkedIn wordt door ruim 6 miljoen Nederlanders gebruikt, waarvan circa een groot deel zelfs dagelijks. Het is dé manier om in contact te blijven met je zakelijke netwerk. Toch laten veel professionals laten kansen liggen door niet optimaal gebruik te maken van hun LinkedIn profiel. Veelal omdat de kennis over de mogelijkheden niet up-to-date is.
LinkedIn kan veel toegevoegde waarde hebben, voor het leggen van contacten, kennis vergaring, werven van nieuwe collega’s, of voor de branding van je bedrijf. Wacht daarom niet langer en volg een LinkedIn Training! In een paar uurtjes tijd brengt BrightSocial je verder!
Inhoud training LinkedIn Bedrijfspagina
In deze LinkedIn training wordt ingegaan op hoe LinkedIn ingezet kan worden om je merk te laden, om personeel te werven, nieuwe leads te genereren en om meer business uit bestaande klanten te halen. Dit doen we doormiddel van het optimaliseren van jullie LinkedIn Company Page, tips te geven voor company updates die leiden tot meer followers, inzicht te geven in de statistieken maar bovenal door verschillende interessante cases te presenteren. Uiteraard is er aandacht voor arbeidsmarktcommunicatie en voor praktische uitleg over de werking van de verschillende LinkedIn functies die je hiervoor dient te beheersen.
Wat leer je tijdens de LinkedIn training?
• Hoe kun je voor je eigen situatie en doelstellingen LinkedIn zo optimaal mogelijk inzetten?
• Hoe maak ik een bedrijfspagina aan?
• Hoe stel ik beheerders en rechten in?
• Hoe kunnen deze personen de uitnodiging accepteren en toegang krijgen tot de pagina?
• Wat moet ik instellen in de bedrijfspagina?
• Welke handige functies zijn er?
• Hoe moet ik updates plaatsen?
• Hoe zorg ik dat mijn updates tot bereik, betrokkenheid en interactie leidden?
• Wat zijn de aandachtspunten voor branding en arbeidsmarktcommunicatie op je LinkedIn pagina?
• Hoe plaats ik een vacature op LinkedIn?
• Welke zoek, filter en contactmogelijkheden heb ik om kandidaten te vinden?
• Hoe vergroot je je netwerk en bereik?
• Hoe zet je LinkedIn in om leads te genereren?
• Hoe werkt het advertentieprogramma en de gesponsorde updates?
• Welke statistieken heb ik binnen LinkedIn ter beschikking?
• Hoe stel ik de resultaatmeting binnen Analytics goed in?
• Wat zijn de Do’s & Dont’s uit de praktijk?
Resultaat
Wat je instapniveau ook is, de training resulteert erin dat je je bedrijf sterker neerzet als expert binnen jouw vakgebied door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die er liggen en een frisse kijk op zaken.
Deelnemen
Voor grotere groepen en presentaties adviseren we om een maatwerk-incompany training te volgen. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken!