Zakelijk Twitteren
€0, aangeboden door best search engine optimization services
Weet jij al handel uit Twitter te halen?
Veel organisaties zijn actief op Twitter, maar weinig zijn effectief...Â
Inmiddels kent ons land 2,8 miljoen Twitteraars, waarvan 1 miljoen dagelijks gebruik maken van het Twitter-kanaal. Sommige accounts hebben (tien)duizenden volgers, maar sturen op aantal volgers is niet waar het op draait op Twitter. Je bereik zegt niet zo veel, want de timeline van gebruikers loopt maar al te snel vol.
Op Twitter moet je als bedrijf:
1) interactie met mensen hebben
2) gevonden worden op relevante zoektermmen (met #).
3) bijdragen aan je bedrijfsresultaat, wat je doelstelling ook is.
Waar kun je als bedrijf Twitter voor inzetten?
Twitter is het ideale kanaal om nieuws en actualiteiten snel naar buiten te brengen, voor live-communicatie tijdens evenementen of om goede webcare te faciliteren. Dat gebeurt zowel met korte Tweets bestaande uit tekst, beeld en/of video (via Meerkat en Periscope).
BrightSocial brengt je verder!
Veel organisaties hebben al de stap gemaakt om een Twitter-kanaal in te richten, maar vaak ontbreekt de kennis om hier de gewenste groei mee te realiseren en/of te zorgen dat het bijdraagt aan de conversie doelstellingen.Â
Inhoud Twitter training
In de Twitter training is er aandacht voor tips, tools en toepassingen die het leven van de marketeer een stuk gemakkelijker maken.Je leert waar je bericht aan moeten voldoen om geschikt te zijn voor het Twitter-kanaal. Bovendien zullen we een aantal best-practices en voorbeelden delen, zodat je inspiratie opdoet om zelf ook effectiever met Twitter om te gaan.
Wat leer je tijdens de Twitter training?
• Hoe werkt Twitter? (interface en instellingen)
• Hoe filter je met Twitter?
• Hoe kun je met Twitter luisteren naar je doelgroep en leads genereren?
• Hoe plaats je updates
• Wat zijn hashtags, @-mentions en retweets?
• Twetiquette: Wat zijn geschikte berichten? Welke mogelijkheden heb je hierbinnen?
• Hoe kom ik in contact met klanten, pers en belangrijke relaties?
• Do’s and Dont’s voor Twitter
• Heel handige tools zoals Hootsuite, Tweetdeck, Ifttt en Obi4wan
• Hoe plan je Tweets in?
• Hoe zet ik een contentkalender op?
• Webcare: Hoe ga je de dialoog aan?
• Twitter binnen je bedrijfsstrategie
Wat is het resultaat van de Twitter training?
Na de training heb je een goed beeld hoe je Twitter voor jouw organisatie in kunt zetten. Je kunt kennis vergaren over je doelgroep en de opinion leaders daarbinnen. Je kunt effectief Twitteren, monitoren wat je aan reacties krijgt, je weet hoe je door kunt meten of daarmee het gewenste resultaat gehaald wordt. Bovenal; je hebt een hoop nieuwe ideeën opgedaan om te zorgen dat je doelstellingen gehaald worden.
Vraag een offerte aan!
Bij bedrijfsinterne trainingen en presentaties is het aantal deelnemers in overleg met de organisatie te bepalen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. We zijn je graag van dienst!