Twitter training
€180, aangeboden door best search engine optimization services
Twitter training
Twitter is niet meer weg te denken. Inmiddels kent ons land 2,8 miljoen Twitteraars, waarvan 1 miljoen dagelijks gebruik maken van het Twitter-kanaal.
Zodra er breaking news is, schakelt eenieder bij op Twitter om de meest actuele berichtgeving op de voet te kunnen volgen. Twitter is het ideale kanaal om nieuws en actualiteiten snel naar buiten te brengen, of om bijvoorbeeld live te kunnen communiceren vanaf evenementen met je publiek/bezoekers of om goede webcare te faciliteren. Dat gebeurt zowel met korte berichtjes bestaande uit tekst, beeld en/of video (via Meerkat en Periscope).
Veel organisaties hebben al de stap gemaakt om een Twitter-kanaal in te richten, maar vaak ontbreekt de kennis om hier de gewenste groei mee te realiseren en/of te zorgen dat het bijdraagt aan de conversie doelstellingen. BrightSocial brengt je verder!
Inhoud Twitter training
In de Twitter training is er aandacht voor tips, tools en toepassingen die het leven van de marketeer een stuk gemakkelijker maken. Je leert waar je bericht aan moeten voldoen om geschikt te zijn voor het Twitter-kanaal (want dit is weer heel wat anders dan Facebook en LinkedIn bijvoorbeeld). Bovendien zullen we een aantal best-practices en voorbeelden delen, zodat je inspiratie opdoet om zelf ook effectiever met Twitter om te gaan.
Wat leer je tijdens de Twitter training?
• Hoe werkt Twitter? (interface en instellingen)
• Hoe filter je met Twitter?
• Hoe kun je met Twitter luisteren naar je doelgroep en leads genereren?
• Hoe plaats je updates
• Wat zijn hashtags, @-mentions en retweets?
• Twetiquette: Wat zijn geschikte berichten? Welke mogelijkheden heb je hierbinnen?
• Hoe kom ik in contact met klanten, pers en belangrijke relaties?
• Do’s and Dont’s voor Twitter
• Heel handige tools, zoals Hootsuite, Tweetdeck, Ifttt en Obi4wan
• Hoe plan je Tweets in?
• Hoe zet ik een contentkalender op?
• Webcare: Hoe ga je de dialoog aan?
• Twitter binnen je bedrijfsstrategie
Wat is het resultaat van de Twitter training?
Na de training heb je een goed beeld hoe je Twitter voor jouw organisatie in kunt zetten. Je kunt kennis vergaren over je doelgroep en de opinion leaders daarbinnen. Je kunt effectief Twitteren, monitoren wat je aan reacties krijgt, je weet hoe je door kunt meten of daarmee het gewenste resultaat gehaald wordt. Bovenal; je hebt een hoop nieuwe ideeën opgedaan om te zorgen dat je doelstellingen gehaald worden.