Klantgericht telefoneren
€525, aangeboden door Zaleco marketing- en verkooptrainingen
Wil je leren professioneel te telefoneren? Wil je dat het makkelijker is om boze of geïrriteerde klanten telefonisch te woord te staan? Wil je leren hoe je klachten goed opvangt? Hoe je slecht nieuws goed brengt?
Goed en klantgericht telefoneren lijkt lastig, maar hoeft dat niet te zijn. Het gaat erom dat je inziet hoe gedrag bij mensen werkt en dat je vervolgens de juiste gespreksvaardigheden inzet. Daarmee is de klant blij en jij ook. Hoe je dat doet, leer je in de praktische training klantgericht telefoneren.
Wat levert deze training mij op?
Na de training sta je (lastige) klanten op een vriendelijke en klantgerichte manier te woord.
Voor wie is de training bedoeld?
Deze training is bedoeld voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft.
Wat komt er aan bod in de training?
In de training leer je op de correcte manier de klant vriendelijk en klantgericht te woord te staan:
- Telefoonmanieren en telefoonetiquette:
- aannemen van de telefoon,
- doorverbinden,
- een boodschap aannemen,
- goed doorvragen;
- Woordkeuze en stemgebruik;
- Inspelen op de wensen en het gedrag van de beller;
- Omgaan met weerstand en emoties van klanten;
- Gesprekstechnieken zoals luisteren, samenvatten en doorvragen;
- Omgaan met klachten;
- Slecht nieuws brengen;
- Handige tips.
Past deze training bij mij?
Deze training past bij je als je:
- regelmatig telefonisch klantcontact hebt
- je jezelf onzeker voelt aan de telefoon
- je graag beter wilt omgaan met lastig/vervelend gedrag van de klant
- de laatste inzichten van klantgericht telefoneren wilt leren
Waarom Zaleco?
- Mijn klantgerichtheidstrainingen zijn anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat ik je klantgerichtheid laat bekijken vanuit het perspectief van de klant. Als je begrijpt wat een klant voelt, hoe een klant denkt en hoe een klant handelt, weet je precies wat je moet doen om klantgericht te handelen.
- Ik train breinvriendelijk. Daarbij baseer ik me op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan voor effectief leren. Het resultaat hiervan is dat leren gemakkelijker gaat.
- Ik vind persoonlijke aandacht belangrijk. Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen wil hetzelfde leren. Ik zorg ervoor dat de training aansluit op je persoonlijke wensen. Wil je zeker weten of deze training bij je past? Doe dan de gratis persoonlijke intake.